Różowy Sweter Oversize!

środa, 22 maja 2019

 Dziś sweter w pięknym cukierkowo-różowym kolorze!


                                                                                                                                                      
Co mam poradzić, że lubię sportowy styl? Może nawet nie tyle, że sportowy, a wygodny!Płaskie buty królują, choć w swojej kolekcji mam kilka (jak nie kilkanaście) butów na szpilce, platformie, koturnie itp.

Wiadomo, jak co post muszę wspomnieć o pogodzie! A więc.. czaicie, że w końcu wyszło słońce i było około 18stopni? Gdyby nie wiatr można było by wyjść w sukience lub krótkich spodenkach. Natomiast wiatr był,więc w dalszym ciągu swetry i bluzy są potrzebne!

Uważam, że swetry są na tyle uniwersalne, że można stworzyć z nimi sportową lub elegancką stylizację. Dlatego też od zawsze jestem miłośniczką swetrów. Natomiast dopiero od niedawna stałam się miłośniczką szalonych kolorów swetrów. Uważam, że właśnie takie kolory są idealne na wiosnę, a nawet chłodniejsze dni lata.

Ten sweter jest oversizowy, ale dalej mega sexy. Jego dość spory dekolt nie jest utrudnieniem, zatrzymuję się w odpowiednim momencie. Jeśli natomiast ktoś ma z tym problem pod spód może założyć stanik sportowy lub bokserkę. Możemy go również nosić na jedno ramię.

Długie, szerokie rękawy podobają mi się w tym swetrze najmniej. Dlatego ja, zazwyczaj je podciągam. Lubię odsłaniać swoje przedramiona, zwłaszcza, że na jednym z nich mam tatuaż.

Sprawdźcie sami ↓

                                                                                                                                            










                                                                                                                                                 
Jedynym minusem tego swetra jest to, że żadna odzież wierzchnia do niego nie pasuję. Rękawy nie mieszczą się w żadnej kurtce czy płaszczu, a jak nawet się zmieszczą to wyglądamy jak bałwan. 😂

Jeśli chodzi o spodnie, to nie należą one do moich ulubionych, ale trzeba wychodzić ze swojej strefy komfortu. Jeśli macie ochotę dajcie mi znać co o nich myślicie.

Buty to zwykłe trampki, które mam już kolejny sezon i muszę Wam powiedzieć, że są bardzo wygodne. Po za tym ich uniwersalny kolor pasuję do wielu stylizacji.

Dodatków w tej stylizacji jest wyjątkowo mało. Standardowo mój zegarek z Michael Kors i kolczyki koła. Uważam, że dodatki w tej stylizacji to nie problem. Wiele wariantów kolorystycznych by tu pasowało.

                                                                                                                                              

Co mam na sobie? 

-Sweter: H&M
-Spodnie: New Yorker
-Buty: No Name
-Kolczyki: BijouBrigitte
-Zegarek: Michael Kors




56 komentarzy:

  1. Jak ja kocham takie swetry... a jeszcze ten kolor, po prostu ideał :)
    wyglądasz pięknie, naprawdę świetna, wiosenna stylizacja :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć! Dziękuję, że do mnie zajrzałaś :*
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. Ale Tobie do twarzy w różowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło. Zazwyczaj unikam takich kolorów, ale ten sweter wyjątkowo przypadł mi do gustu :))

      Usuń
  3. Ale masz śliczny ten sweterek <3 Mega mi się spodobał :)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie zestawienie :) Slodki sweterek ^-^
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Jest słodki :*
      Również Cię pozdrawiam!

      Usuń
  5. piękny ten sweterek ! <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest kolor tego swetereka☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Choć chciałabym go jeszcze w kilku innych kolorach! :))

      Usuń
  7. Śliczny sweterek, ma boski kolor :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Z chęcią zajrzę w wolnej chwili :*

      Usuń
  8. Sportowe stylizacje są najlepsze:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Mega wygoda!
      Dziękuję za miły komentarz :*

      Usuń
  9. Super zdjęcia! Sweterek bardzo mi się spodobał i fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Pozdrawiam i ślę moc uścisków! :))

      Usuń
  10. Super stylizacja. Uwielbiam sweterki, więc z chęcią widziałabym takowy u siebie.
    Moją uwagę zwróciła także Twoje spodnie, są na prawdę bardzo bajeranckie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, choć ja nie byłam co do nich przekonana. Rzadko w nich chodzę. Dobrze, czasem coś wrzucić na bloga i poczytać opinie innych :))

      Usuń
  11. Oj tak tego typu sweterki dają multum sposobów jeśli chodzi o stylizacje 😀
    Również je kocham ❤
    Świetnie wyglądasz 😍
    Taka stylizacje nosilabym ,może po za butami-z racji tego że kocham szpilki ,zamienilabym je na jakieś sandałki na obcasie 😀
    Widać że świetnie się czujesz w tej stylizacji 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że na początku ubrałam szpilki? :D
      Tyle, że nie czułam tego w 100% i zmieniłam je na coś sprawdzonego :))

      Usuń
  12. Wcale się nie dziwię, bo u mnie to samo :P hehe

    Zestaw jak najbardziej moje klimaty, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo <3
    Super wyglądasz :)

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Pozdrawiam również i ślę moc uścisków! :))

      Usuń
  13. Ja bym to nazwała stylizacją casual a nie sportową ;-) Sweterek wygląda na bardzo milutki w dotyku, świetne masz buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie coś w tym jest. Mieszanka dwóch stylów :)) Dziękuję!

      Usuń
  14. Śliczny ten sweterek :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna stylizacja! Sweterek cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny sweter! Ciekawy tatuaż! Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek, tylko pewnie trzeba go ubierać w dni, kiedy temperatura jest w miarę stała, skoro nie pasuje do żadnego okrycia wierzchniego. Świetny tatuaż!
    Miłego dnia!
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak napisałaś! Dziękuję Ci bardzo i również życzę miłego dnia lub wieczora :*

      Usuń
  18. Śliczny fason ma ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny jest ten sweterek ♥ No i masz cudowny tatuaż ♥
    xoxo,
    Patrycja
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Do twarzy ci w takim kolorze ♥ Super spodnie!

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Nie spodziewałabym się, że te spodnie mogą być tak efektowne :)

      Usuń
  21. Uroczy rożowy sweterek ;)
    Niestety minusem takich większych swetrów jest to, że trzeba je nosić osobno bo są ogromne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dokładnie o tym wspomniałam we wpisie :)

      Usuń
  22. Ja uwielbiam swetry :):):), takie grube, wełniane :D. Kolorystyka raczej bazowa: biele, czernie, szarości :D. Aaaa kolejna para porządnych, sportowych butów zawsze u mnie w szafie mile widziana :) . Piękny i wygodny zestaw. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy coś wspólnego :)
      Bardzo mi miło to czytać!
      Pozdrowionka!

      Usuń
  23. Uwielbiam swetry oversize, a ten wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że znalazłaś u mnie coś dla siebie :)

      Usuń
  24. Mimo iż nie przepadam z kolorem różowym to ten kolor nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor bardzo odważny... chyba bym się na niego nie zdecydowała ale za to "rozmiar" tego swetry jest fantastyczny! Uwielbiam oversize'owe swetry i problem za dużych rękawów, które nie mieszczą się w żadną kurtkę też jest mi znany :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Natalia K.