Biała Bluza - NA SPORTOWO

czwartek, 16 maja 2019

Ja+Bluzy=Toksyczna miłość ♥ 


                                                                                                                              

Kolejny oszukany dzień tej wiosny. Piękne słońce, ale temperatura do max. 15stopni  i wiatr. Dlatego też dziś kolejna stylizacja na chłodniejszy dzień i moja nowa miłość; czyli BLUZY!
Pisałam już kilkorgu z Was, że dostałam bzika. 

Bluzy mogą być nudniejsze tak jak ta z poprzedniego posta (choć wcale nie uważam by była nudna), jak i zarówna bardziej ''wyzywające''. Dziś bluza bardziej ''wyzywająca'', bo ma ciekawsze barwy i jest dość krótka. 
Bardzo lubię białe ubrania i wraz z rozpoczęciem mojej miłości do bluz, wymarzyłam sobie białą bluzę. Niestety nie byłam na sto procent przekonana. W prawdzie bałam się, że częściej ta bluza będzie w pralce niż na mnie. Z tego też powodu, nie chciałam wydawać na tą bluzę grubego hajsu. Jak to się mówi; ,,Głupi ma zawsze szczęście''. Głupia nie jestem, ale szczęście mam! 
Ta bluza jest z H&M z przeceny. Znalazłam jedną, jedyną i to w moim rozmiarze! 
Moim zdaniem bluzę tę możemy zestawić na mnóstwo sposobów; do jeansów (tak jak ja dzisiaj), do sportowych leginsów z wysokim stanem, do spódniczki, do spodenek. Opcji jest wiele. Ta bluza to kolejny, fajnybasic w mojej szafie. I dzięki temu nie czuję się winna kolejnym zakupom. 😂

                                                                                                                              







                                                                                                                              

Dzisiaj postawiłam na dodatki w kolorze czerwonym; pasek i chustka na plecaku. Można oczywiście mniej lub bardziej poszaleć z kolorami, ale taka była moja interpretacja i zawartość szafy. 
Warto też wspomnieć o kolczykach. Duże koła wraz z tą bluzą kojarzą mi się z latami 90. 
A ja właśnie w tych latach jestem zakochana.

                                                                                                                              

Co mam na sobie? 

- Bluza: H&M
-Spodnie: New Yorker
-Pasek: NoName
-Buty: Jordan
-Plecak: Lumepks
Kolczyki: BijouBrigitte


37 komentarzy:

  1. bluzy są cudowne i zawsze w sumie jak myślałam o bluzach to było nooo okey ale tylko w domu ale ostatnio się przekonałam do nich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna bluza i buty super! Świetny look!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te buty! Są mega wygodne i robią wow! :)

      Usuń
  3. Wspaniała stylizacja, zauważyłam, że mamy baaardzo podobny gust 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Mam nadzieję, że z każdym kolejnym postem, znajdziesz coś dla siebie! :))

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba. Luźno i na sportowo to tak jak lubię najbardziej i to w czym chodzę najczęściej.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! Mam nadzieję, że kolejne stylizacje na blogu również odpowiedzą Twoim gustom :)

      Usuń
  5. Uwielbiam bluzy, a ta którą masz na sobie jest świetna :D Oj przynajmniej dzisiaj mało padało :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Biel, czerwień i granat to naprawdę udane połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Nie wiem dlaczego, ale dawno nie łączyłam tych kolorów razem! :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie bluzy i często je noszę ;) Fajna stylizacja!
    xoxo
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się bluza :) Cała stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnimi czasy uwielbiam takie sportowe stylizacje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie :)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że do mnie zajrzałaś. Zazwyczaj nie obserwuje kont, ale z przyjemnością zajrzę na Twojego bloga i jeśli treść mi się spodoba to zaobserwuję! :))

      Usuń
  10. Super bluza. Ja w tamtym roku miałam fioła na punkcie bluz :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym :D ..ale jak to się mówi ''Lepiej późno, niż wcale'' :D

      Usuń
  11. Śliczna bluza i połączenia. Też lubię biały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czekam już na piękne lato. Piękne opalone ciało i biel! To jest to ♥

      Usuń
  12. Nie jest to mój styl ,ale muszę przyznać że stylizacja jest świetna 😍
    Wyglądasz rewelacyjnie ☺
    Ach ta pogoda ,która panuje ostatnio - najpierw chodzi się w zimowych kurtkach ,a następnego dnia w letnich ubraniach
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za opinię! Bardzo miło czyta się tego typu komentarze! ♥

      Usuń
  13. Stylizacja super! Takie lubię :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie stylizacje - na luzie! Tobie bardzo pasują :)
    Pozdrawiam ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne zestawienie, takie lubię najbardziej, wygodnie i stylowo :) Bluza świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że znalazłaś u mnie coś dla siebie! :)

      Usuń
  16. Jak ja Cię rozumiem z tymi bluzami i miłością do nich... bluza jest świetna I chętnie sama bym ją przyjęła do swojej szafy <3
    Obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Natalia K.